יום שלישי, 30 באפריל 2013

חייזרים, סודות ובורות מודעת


אם הבטת לשמי הערב של פיניקס אריזונה ב 13 במרץ 1997, כמו 10000 מתושביה, היית רואה עצם בצורת בומרנג בגודל של בין מייל למייל וחצי מרחף כמאה מטרים מעל ראשך. העצם שייט במהירות של כ 30 קמש מעל העיר מבלי להשמיע קול! ישנו סרט דוקומנטרי שמראה תמונות וצילומי וידאו של המקרה ומראה את ההתעלמות המוחלטת של הרשויות מהנושא.
'אורות  פיניקס', כפי שנקרא המקרה הזה, הוא האירוע בו צפה המספר הגדול ביותר של בני אדם בעב'מ. אבל זה לא האירוע היחידי בו נצפו עבמים על ידי כמות גדולה של אנשים . למעשה, ישנו פרוייקט של רופא חדר מיון לשעבר בשם סטיבן גריר שנקרא 'פרוייקט החשיפה' אשר מקבץ עדויות של כ 450 אנשי צבא ורשויות ממשלתיות מארהב שחזו בעבמים או נחשפו לדיווחים עליהם. כמה מהם מציגים מסמכים רשמיים של הרשות בהם שירתו עם דוחות מפורטים על עבמים, צילומי וידאו, הקלטות של אנשים אשר מזהים את העבמ בזמן אמת ואף מקרה אחד של עבמ עצום שנקלט במכם של טיסה אזרחית במשך כחצי שעה. כמעט לכל האנשים הללו ניתנה הוראה שלא לדבר על כך לעולם על ידי שירותי הביון.
במחקר קצר שעשיתי בנושא באינטרנט מתבררים שני דברים. 1. כמות הראיות הקיימת לתופעת העבמים היא חסרת תקדים. ישנן עשרות אלפי עדויות, חלקן מתועדות, של עבמים אשר נצפו כשהם מבצעים תמרונים שעל פי הידע הקיים כיום הם נוגדים את חוקי הפיזיקה. 2. ישנה התעלמות מוחלטת של התקשורת המיינסטרימית מהנושא ובבירור קיימת תופעה של הסתרה מכוונת של מידע מצד ממשלות ברחבי העולם, בעיקר הממשל בארהב.
בעיני מה שמדהים בכל הנושא הזה היא לא השאלה אם יש חייזרים או לא, אלא העובדה שתופעה בסדר גודל כזה עצום ובעל השלכות גדולות כל כך על התפישה של המקום שלנו ביקום, מוסתרת מעיני הציבור. מה שמדהים בכך אפילו יותר היא העובדה שהדברים מוסתרים ממש לנגד עינינו, כאשר המידע הזה זמין ונגיש לכל אחד שישקיע רבע שעה של חיפוש באינטרנט. זה גם לא הנושא היחיד. אני יכול למנות לפחות עוד 3 נושאים בעלי סדר גודל עצום שכל אדם שהיה מתעניין ומתעמק בנושא אפילו קצת היה משנה את תפישת עולמו לחלוטין.
אנו חיים היום במין תקופה שבה אנו מבצעים מעבר ממציאות בה הדיון הציבורי והמידע הזמין לציבור תלויים באמצעי התקשורת הקונבנציונלים ובאקדמיה, למציאות שבה כל אדם יכול להיחשף לכמות עצומה של מידע כמעט בכל נושא שיבחר. עם זאת, או יש שיגידו למרות זאת, נראה שהנגישות הגוברת למידע איננה מעודדת אנשים להשקיע זמן או מאמץ בשימוש לנגישות הזו. יש לי שני הסברים לנושא. 1. קצב ההתקדמות של הטכנולוגיה הוא מהיר בהרבה מהקצב בו מתבצעים השינויים ההתנהגותיים, המבניים והחברתיים שלנו 2. אנו חיים בחברה שמעודדת ומחנכת לרדידות אינטלקטואלית ולקונפורמיזם על ידי תכנים תרבותיים ברמה נמוכה בכל אמצעי תקשורת מיינסטרימי ובדיון ציבורי המתמקד בהסחת דעת מהנושאים והתופעות החברתיות החשובות באמת.
אני מאמין שעל מנת שנוכל להתקדם כחברה עלינו לבצע שינוי מחשבתי שבבסיסו הע-ו-ב-ד-ה שמסתירים מאתנו או מסיחים את דעתנו מנושאים חשובים ומשמעותיים בעלי השפעה עצומה על אורח החיים שלנו. אני מאמין שהשינוי הזה בתפישה של כמות גדולה של אינדיבידואלים תייצר גל של התארגנות מחדש של החברה לאור המידע החדש שיוצג בפניהם ותיצור מציאות טובה יותר לכולנו. בעיני השינוי הזה הוא משמעותי מאין כמוהו ומה שמיוחד בו הוא שההתחלה של התהליך הזה תגיע מהתאמה כמעט מיידית שכל אדם יכול לבצע בחייו האישיים ובקהילה בה הוא חי למציאות החדשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה